موتورسواری در جزیره کیش
نوشته شده توسط : hsi

پیشنهاد ویژه برای موتور سواری

جزیره زیبای کیش از نظر آب و هوایی در فصل زمستان تقریبا ساعت ۴ و در فصل تابستان در ساعت ۷ هوای بسیار خوب و مطلوبی دارد در این ساعات بهترین زمان برای موتورسواری در جزیره کیش خواهد بود. شما می توانید موتور برقی را برای تفریح انتخاب کرده و همراه با غروب خورشید خط غربی ساحل کیش را طی کنید. همچنین می توانید از زیبایی بی نظیر منظره اطراف و آرامشی که در آن حاکم است لذت کافی را ببرید و به دور از شلوغی و زندگی ماشینی مدتی را در جزیره زیبای کیش به صدای مرغان دریایی و امواج آب گوش دهید. اگر قصد موتور سواری دارید بهترین مکان خلیج شرقی جزیره است که تقرببا ۵.۵ کیلومتر مسافت را دارد. در صورت شارژ کامل موتور رفت و آمد در این مسیر ۳ تا ۵ بار امکان پذیر است و شما‌ می توانید همزمان با زیبایی های طبیعت منظره و صدای امواج که با ساحل برخورد می کنند را بشنوید و‌ لذت ببرید. 

 

شرایط موتورسواری در جزیره کیش

اگر می خواهید موتور برقی اجاره کنید و به گشت و گذار بپردازید باید برخی شرایط را داشته باشید که در ادامه‌ مستر بلیط برای شما خواهیم گفت.

- فردی که قصد اجاره موتور برقی را دارد باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشد.

- باید کارت شناسایی خود را به همراه ببرید و در زمان اجاره مبلغ ۵۰ هزار تومان را برای ودیعه بپردازید.

با این تفریحات شما می توانید لحظاتی خاطره انگیز را برای خودتان رقم بزنید؛ البته در ابتدا باید بلیط هواپیما کیش را تهیه کرده و خودتان را به مقصد برسانید.

- استفاده از کلاه ایمنی لازم و ضروری است.

- تنها مسیری که مجاز به رفت و آمد دارید مسیر دوچرخه سواری است، از تردد در مسیرهای دیگر از جمله خیابان و پیاده رو خودداری کنید اگر این قانون را رعایت نکنید مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه خواهید شد.

- اگر زمان استفاده از اسکوتر برقی به آن آسیبی وارد شود باید خسارت وارده را جبران کنید، اما اگر خود شما صدمه دیده باشید ایستگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما نخواهد داشت.

موتورسواری در جزیره‌ کیش، لذت، سرعت، هیجان

برای موتورسواری در جزیره کیش چه میزان هزینه لازم است؟

در واقع تفریحات جزیره کیش هزینه مناسبی دارند یکی از این تفریحات نیز اجاره موتور برقی است هزینه پائینی دارد. این مبلغ متغیر و وابسته به شرکت ارائه دهنده و نوع موتوری است که شما می خواهید سفارش دهید. برای اجاره موتور برقی هزینه ای که باید بپردازید این مبلغ ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است. البته روزها و شرایط ویژه اجاره موتور برقی متغیر است، به عنوان مثال هنگامی که جزیره کیش پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است مبلغ اجاره موتورها نیز افزایش می یابد.

 

 

 https://mrbilit.com/mag/motorcycling-on-kish/





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: