بازار بین المللی ونوس کیش
نوشته شده توسط : hsi

 

 همان طور که گفته شد در کنار محصولاتی که برای فروش در این پاساژ قرار گرفته است، خدماتی مثل رنت کار، صرافی، رستوران، کافی شاپ، محلی برای بازی کودکان، بانک داری و مشاور املاک انجام خدمت خواهند کرد. شهر بازی این بازار شامل تشک نرم، اسباب بازی، تونل های مارپیچ و ماشین کودک می شود که برای امنیت کودکان شما برای هر وسیله ای مربی مخصوصی وجود دارد. این شهربازی را به نحوی طراحی کرده اند که والدین بتوانند به فرزندان خود دسترسی داشته باشند. این بازار نزدیک بازار مریم کیش و خیابان سنایی واقع شده است که با رفتن به آن جا می توانید از دو بازار دیدن نمایید. اگر برای بازدید از این بازار بین المللی هیجان زده هستید می توانید به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و برای سفر خود بلیط مورد نیاز را تهیه نمایید.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

بازار بین المللی ونوس کیش غرفه های متنوعی را درون خود جا داده است که بازدید از آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. این بازار از ساعت 10 صبح تا 10 شب به مسافران خدمت رسانی می کند. شما می توانید برای خرید های خود راهی بازار ونوس شوید.

آدرس و مسیر دسترسی با وسایل مختلف

بازار ونوس کیش در خیابان سنایی قرار دارد که نزدیک به هتل ونوس است. برای دسترسی به این بازار اگر با هواپیما به کیش رفته باشید می توانید از تاکسی های مسیری که وجود دارند استفاده نمایید و به هر مکانی که قصد داشته باشید بروید آن ها به راحتی شما را به مقصد خواهند رساند. افرادی که حوصله سفرهای طولانی را ندارند از هواپیما برای رسیدن به مقصد استفاده می کنند، از این رو می توانند به سایت مستر بلیط مراجعه نمایند و بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند. از طرفی عده ای دیگر وجود دارند که مسافرت های خود را با ماشین های شخصی شروع می کنند، چرا که قصد دارند از زیبایی های جاده لذت ببرند. در این صورت زمانی که به کیش برسید باید به دنبال خیابان سنایی باشید. آن جا به راحتی می توانید مرکز خرید ونوس را مشاهده نمایید.

https://mrbilit.com/mag/venus-mall/




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: