یک پیشنهاد زمستانی؛ سفر به جزیره‌ قشم
نوشته شده توسط : hsi

تا حالا به جایی سفر کرده‌اید که جادوی جغرافیایش شما را بگیرد؟ قشم یکی از آن «جا»هاست و سفر به قشم تجربه‌‌ لذت‌بخشی است، که تا مدت‌ها از یادتان نمی‌رود. خوشبختانه مقصدی چندمنظوره است و برای هر نوع سلیقه‌ای جذابیت خودش را دارد. جای خوبی برای خرید است و جان می‌دهد برای گشت‌وگذار و سیاحت، البته که این تمام داستان نیست. قشم خوراک سفرهای ماجراجویانه است. همه‌چیز در قشم پیدا می‌شود؛ اقلیم متنوع جغرافیایی، سواحل زیبا، جاذبه‌های عجیب‌وغریب، موسیقی، غذای دریایی، ورزش‌های آبی و مراسم آیینیِ خاص. خلاصه پشت چهره‌ تجاری‌ قشم قلبی از طلا خوابیده.

فهرست مطالب  نمایش 

به شما قول داده بودیم که شهرهایی را معرفی کنیم که مناسب سفر در فصل سرد هستند. در پست‌های قبل یزد و شوشتر را معرفی کردیم. حالا نوبت رسیده به جزیره‌ جادوییِ قشم.

 

راه‌های رسیدن به قشم

برای سفر به قشم، چندین راه وجود دارد. بسته به اینکه کدام نوع سفر را ترجیح می‌دهید و چقدر زمان دارید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را برای سفر به قشم انتخاب کنید.

1- هواپیما: راه راحت و آسان

هواپیما یکی از راحت‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین وسیله‌ها برای سفر به قشم است. تنها کافی است سری به سایت علی بابا بزنید و بهترین قیمت بلیط را پیدا کنید و مثل آب خوردن بلیط هواپیمای قشم را خریداری کنید.

2- هواپیما + اتوبوس دریایی: ترکیب آسمان و زمین

اگر می‌خواهید بخشی از سفر شما در آسمان و بخشی در میان آب‌های خلیج فارس بگذرد، پیشنهاد ما ترکیب هواپیما و اتوبوس دریایی است. یک بلیط هواپیمای بندرعباس خریداری می‌کنید، در فرودگاه بندرعباس فرود می‌آیید. سپس با تاکسی به اسکله‌ی مسافربری شهید حقانی بروید و از آن‌جا با اتوبوس دریایی (کشتی‌های مسافربری) به قشم بروید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: