سفر به جزیره قشم ؛ عجیب، زیبا، آروم، بکر و ...
نوشته شده توسط : hsi

سال 92 خاله م دانشگاه قشم قبول شد و این بهانه ای شد واسه من و خواهرم که یه دفعه همراهش به قشم سفر کنیم. آذر ماه سال 93 این امکان واسمون فراهم شد و من و خاله و خواهرم با اتوبوس راهی بندرعباس شدیم. میدونم بعضیا حالا میپرسن که با اتوبوس که خیلی سخته، اذیت نشدین؟ بله ، ممکنه اذیت شدن هم داشته باشه، خستگی هم داشته باشه واسه بعضیا. اصولا ما آدمای غرغرو و بی حوصله و کم طاقتی نیستیم . اگه باشیم هم من همه سعیمون رو میکنیم که این اخلاق بد رو از خودمون دور کنیم و دخترای قوی و محکمی باشیم.

خوب بریم واسه ادامه سفرنامه. تا بندرعباس حدود 16 ساعت راه هست البته با اتوبوس. اتفاقات و خاطره هایی که توی چندین سفری که با اتوبوس به بندرعباس داشتم جزو بهترین و خنده دارترین خاطرات عمرم هست. به قدری توی اتوبوس اتفاقای خنده دار میوفته که آدم حاضره خسته و له هم بشه ولی اون اتفاقا و اون صحنه ها رو با چشم خودش ببینه. خلاصه تا صبح همش شوخی و خنده بود. میگم تا صبح واسه اینه که اتوبوس شب تو راهه معمولا. صبح زود به بندرعباس رسیدیم و با تاکسی به سمت اسکله شهید حقانی رفتیم و بلیط تندرو قشم رو خریدیم و رفتیم توی صف و سوار تندرو شدیم و رفتیم سمت قشم. تا قشم راه زیادی نبود، با تندرو فکر کنم نیم ساعت راه بود. چه دریای زیبایی، رنگ آب به قدری زیبا بود که آدم نمی تونست چشم ازش برداره. عجب هوایی بود، خنک و تمیز و پر از اکسیژن... آذرماه هوای قشم اصلا سرد نیست و ما از هیچ لباس گرمی استفاده نکردیم. هوا بسیار مطبوع بود.

 

به قشم رسیدیم و در اسکله ذاکری پیاده شدیم و با تاکسی به سمت هتلی که از قبل رزرو کرده بودم رفتیم. و به خاطر مسیر طولانی که توی راه بودیم، استراحت کردیم.

IMG_6272.JPG

طبق همه ی سفرهایی که میریم، برنامه ریزی سفر به عهده منه. منم از قبل حسابی جستجو کرده بودم و برنامه دقیقی ریخته بودم.

شب ، بازی استقلال و پرسپولیس بود و ما هم مثل همه خوزستانیا، فوتبالی هستیم. پس نشستیم پای فوتبال و بعد فوتبال که خوشبختانه با برد استقلال همراه بود، رفتیم بیرون و یکی از جاهایی که شب های شلوغ و پر رفت و آمد و شادی داره مجتمع ستاره قشم هست. پس ما هم شب همونجا رفتیم و یه دوری توش زدیم و شام خوردیم و برگشتیم هتل.

واسه 2 روز آینده 2 تا تور خریدیم که دیدنی های قشم رو بتونیم ببینیم. چون اکثر دیدنی های قشم خارج از شهر قشم هستن پس نیاز به ماشین داشتیم که همراهمون نبود( از طریق بندر پل میشه ماشین رو به جزیره قشم برد). پس بهترین کار تور بود که با ون ما رو به سمت خارج شهر بردن. خود شهر قشم یه قسمت خیلی کوچیک از جزیره بکر و زیبا و بسیار تمیز قشم هست.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: