لوازم مورد نیاز برای تفریحات آبی در قشم
نوشته شده توسط : hsi

برای ساحل‌گردی، آفتاب گرفتن و شنا کردن حتما یک جفت دمپایی همراه بیاورید.

کیف ضد آب، کرم ضدآفتاب، کلاه آفتابگیر، عینک‌،‌‌ دمپایی، نایلون، مایو، عینک شنا و حوله را فراموش نکنید.

پیش از خارج شدن از هتل حتما به پوستتان ضدآفتاب بزنید تا بعدا آفتاب‌سوختگی پوستتان را آزار ندهد.

سعی کنید کیف ضدآب تهیه کنید که ترجیحا چندزیپ هم باشد تا پس از شنا حوله نمدار و دمپایی‌های شنی را جدا از وسایل دیگر قرار دهید. در غیر این صورت حتما چند نایلون همراه داشته باشید تا شن وماسه‌های مایو و دمپایی‌ها همه وسایلتان را پرنکند.

در هنگام آبتنی دمپایی یا صندل‌های خود را در سایه قرار دهید تا پس از اتمام شنا پایتان از سوختن در امان باشد.

در انتخاب ضدآفتاب دقت کنید که هرچه spf بالاتری داشته باشد محافظ بهتری برای پوست شما در برابر نور خورشید خواهد بود. اگر باز هم پوست صورت یا قسمت‌های دیگر بدنتان دچار آفتاب‌سوختگی شد حتما از پماد و کرم‌های مخصوص پس از آقتاب‌سوختگی استفاده کنید و یا آلوورا بر روی پوستتان قرار دهید. در صورت عدم دسترسی به این دو ماست نیز گزینه خوبی برای رفع سوختگی پوست شماست که به راحتی از فروشگاه‌های مواد غذایی قابل دسترس است.

به آب زدن حتما شما را گرسنه و تشنه می‌کند. بهتر است همراه خودتان بطری آب یا آبمیوه‌ای به ساحل ببرید و میوه خشک و تنقلات سالم در کیفتان داشته باشید تا هم ضعف بدنتان با خوردنشان جبران شود و هم از بابت کالری تنقلات مضر نگران نشوید. این کار نوعی صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های سفر نیز محسوب میشود چون دیگر مجبور نیستید پول زیادی برای خرید بطری‌های آب معدنی و تنقلات خرج کنید.

برای دور کردن حشرات می‌توانید از داروخانه کرم‌های مخصوص پیشگیری از گزش را تهیه کنید و یا از روغن بچه استفاده کنید.

حتی‌المقدور اشیای باارزش را همراه خود نبرید و یا از قرار دادن آنها بر روی ماسه‌ها خودداری کنید زیرا با کمی جابه‌جا شدن ماسه‌ها دیگر یافتن آنها سخت می‌شود. در مورد گوشی نمی‌توانیم بگوییم از همراه بردن آن صرفه‌نظر کنید چون برای ارتباط با دیگر اعضای خانواده و عکسبرداری ضروری است اما حتما از این وسیله که حریم خصوصی شماست مراقبت کنید و یادتان باشد ماسه‌ها و رطوبت ساحل دشمن تلفن همراه شماست. می‌توانید با تهیه قاب‌های ضدآب هوای این رفیق همیشه همراهتان را داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: