هزینه سفر به قشم
نوشته شده توسط : hsi
قشم پر از زیبایی های طبیعی و بکری است که توجه هر گردشگری را جلب کرده و باعث حیرت آنان می شود. این جزیره که از زیبا ترین و حیرت انگیز ترین جزیره های دنیا می باشد، در کشور ایران واقع شده و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از جای جای دنیا می باشد. اگر شما نیز از گردشگران تور قشم هستید با لحظه آخر همراه باشید تا از هزینه سفر به قشم مطلع گردید. هزینه سفر به قشم شامل هزینه های بلیط پرواز، اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل می باشد.
هزینه بلیط پرواز
هزینه بلیط پرواز داخلی قشم تقریبا ارزان بوده و به طور متوسط بین 90 هزار تومان تا 800 هزار تومان می باشد. اگر می خواهید هزینه سفر به قشم را تا حدودی کاهش دهید می توانید از بلیط های چارتری برای سفر به قشم استفاده کنید.
هزینه اقامت
هزینه اقامت در کیش نیز به دلیل داشتن اقامتگاه ها و هتل های متنوع با درجه های مختلف یک تا پنج ستاره، خیلی گران نبوده و شما می توانید با توجه به سلیقه و میزان پولی که دارید، در یکی از هتل ها یا سوئیت های این جزیره اقامت گزینید. لازم به ذکر است اقامت در هتل های میان رده قشم چیزی حدود شبی 100 تا 150 هزار تومان می باشد.
هزینه خورد و خوراک
به طور کلی هزینه خوردن یک وعده غذایی کامل در رستوران های قشم خیلی گران نبوده و حداکثر حدود 50-60 هزار تومان هزینه در بر می گیرد. لازم به ذکر است اگر در یمی از هتل های این جزیره اقامت داشته باشید به راحتی و با خرید مواد اولیه می توانید غذا های خوشمزه و مقرون به صرفه ای را تهیه و میل کنید.
هزینه حمل و نقل
حمل و نقل در جزیره قشم تنها با ماشین شخصی امکان پذیر است، چون در این جزیره اتوبوس و مترو وجود نداشته و در صورتی که ماشین شخصی نداشته باشید، تنها راه استفاده از تاکسی دربستی و یا کرایه ماشین می باشد.
هزینه کرایه ماشین بستگی به نوع ماشین داشته و هزینه تاکسی نیز در جزیره گران نمی باشد. گردشگران تور قشم می توانید با استفاده از تاکسی برای حمل و نقل در جزیره، هزینه سفر به قشم را کاهش دهید.




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: